AIDA modell jelentése:
- A figyelem felkeltése. (ATTENTION) Hökkentsd meg olvasódat egy figyelemfelkeltő címsorral!
- Tartsd fent az érdeklődést! (INTEREST) Kelts kíváncsiságot az olvasóban, hogy érdekelje a folytatás!
- A vágy felkeltése az előnyök bemutatása. (DESIRE) Mutasd be a terméked előnyeit, kelts iránta vágyat, bizonyítsd az állításaid!
- Akció! (ACTION) Szólítsd fel cselekvésre az olvasót, hogy pontosan tudja, mit kell tennie!
Ezt a modellt használhatod videó szövegének a megírására, akár a honlapod szövegét is elkészítheted ezzel a struktúrával, vagy jelen esetben a reklámodat is meg tudod írni vele.
„Az emberek nem azt veszik meg, amire feltétlenül szükségük van, hanem azt, amire vágynak. Az emberi szükségletek gyakorlatiak és objektívek, a vágyak viszont irracionálisak és személyre szabottak.”
– Seth Godin –

Szerző: Herczegh János
Szia,
Ha eddig még nem találkoztunk volna, a nevem: Herczegh János. Én vagyok az a jófej marketinges srác, aki már a húszas évei elején milliós havi bevételt tudott elérni szép és imádnivaló feleségével az oldalán. Összeházasodtunk, és próbálunk egy olyan nagyszerű életet teremteni magunknak, amivel másokat is tudunk támogatni.
Nekünk nincsennek milliomos szüleink. Nem vagyunk sem okosabbak, sem szebbek másoknál. Egyedül talán a szorgalmunk az, ami kiemelkedő, bár vannak nálunk sokkal ügyesebb és sikeresebb vállalkozók is. És ez így van rendjén, hiszen pontosan ez az, ami motivációt ad: ügyesebbek, és sikeresebbek akarunk lenni mi is.