2022.01.21.
Értékelés, újratervezés

“A mű kész, az alkotó pihen.” – ez a hozzáállás valahogy sosem vezetett jóra. Az előző fejezetben sikeresen elindítottuk a marketingterved megvalósítását. A feladat viszont itt nem ért véget. Ahhoz, hogy a medrében tudd tartani a kommunikációd hömpölygő folyóját, mindenképpen szükséged van a rendszeres ellenőrzésre, újratervezésre, módosításra.  A marketingtervezésnek ez a része az egyik leghálásabb […]

Elolvasom!
2022.01.20.
Program – a menetrend és a költségvetés összeállítása

Az előző részben viszonylag sokáig jutottunk. Azt remélem, talán már előtted is van egy papír a vázlatos céljaiddal és a terveiddel.  Valami ilyesmit tudok elképzelni: Szeretnék 3 éven belül stabilan 1 millió forint osztalékot kivenni a cégemből. Ehhez körülbelül havonta 10-15 nagyértékű szolgáltatást kell értékesítenem és legalább 1 alkalmazottat foglalkoztatnom kell. Év végére szeretném elérni, […]

Elolvasom!
2022.01.18.
Marketing célok kitűzése

Most, hogy tiszta és jól érthető módon meg tudtad fogalmazni a haditervet az előző cikkben, jöhet a megvalósítás. Ennek pedig az első lépése a marketingcélok kitűzése.  Ezekre a célokra azért van szükség, hogy nagyjából fel tudd mérni, hol tart a vállalkozásod a végső célokhoz, víziókhoz képest. A maketingcélok mérföldkövek egy-egy teszt, kampány, módszertani szakasz végén.  […]

Elolvasom!
2022.01.14.
A marketingstratégia elkészítése (Pont, mint egy spanyol vakáció)

Elérkeztünk a legizgalmasabb részhez!  Ebben a cikkben megismerjük a  stratégia elkészítésének folyamatát és a marketingcélok kitűzésének a technikáját. Itt lesz talán a legnagyobb szükség a kreativitásodra és a szakértelmedre – viszont itt koppinthatsz végre a lehúzós marketing guruk orrára is.  Lássuk, mi történt eddig: Felmértük a vállalkozásodat. Tudjuk, mennyi pénzed, mekkora kapacitásod, szabadidőd és lelkesedésed […]

Elolvasom!
2021.12.27.
Marketing felmérések elkészítése

Az előző alkalommal átnéztük, hogyan lehet pontosan felmérni a vállalkozás helyzetét és meghatározni a legjobb és legélhetőbb célokat. Itt az ideje, hogy belevágjuk a marketing felmérés elkészítésébe.  Ez a terület az egyik legizgalmasabb és legkreatívabb része lehet az üzletmenetednek. Ha megfelelően tisztázod a határokat, az egész olyan, mint egy színező: a a vonalak között területet […]

Elolvasom!
2021.12.26.
Az első feltételezések elkészítése

Az előző anyagokban láthattuk az üzletmenetet számos külső és belső tényező befolyásolja. Ezek közül csak a belső tényezőkre van hatásunk. A kínálatunkat, a kommunikációnkat, az árazásunkat meg tudjuk változtatni. A gazdasági folyamatokat, a konkurenciánk viselkedését vagy a nyersanyagok árának alakulását nem, vagy csak részben. Az első feltételezések, amelyek alapján a marketingterv kialakítását megtehetjük, ezekre a […]

Elolvasom!
2021.12.23.
A vállalkozás céljainak a kitűzése

Néhány nappal ezelőtt írtam arról, hogy hogyan tudod felmérni a vállalkozásod. Ma pedig haladunk tobább. A következő lépés, hogy kitűzd azokat a pénzügyi célokat, amelyeket a vállalkozásodban meg szeretnél valósítani. Ez már kicsit más helyzet, mint amikor az előző cikkben arról elmélkedtünk, hol szeretnél tartani a jövőben, 5-10 év múlva. A következőkben konkrét, kézzel fogható, […]

Elolvasom!
2021.12.20.
Hogyan mérd fel a vállalkozásod?

Képzeld el, hogy a világ legnépszerűbb építésze felajánlja neked, hogy elkészíti az álomotthonod terveit! Tudod, hogy a fickó csodákra képes. Hogyan látszt hozzá? Elmondod neki az álmaidat? Szabad kezet adsz neki? Ekkor elképzelhető, hogy olyan házat rajzol neked, amire mindig is vágytál. De az épület olyan drága, hogy belátható időn belül nem tudod megszerezni rá […]

Elolvasom!
2021.09.21.
Esettanulmány: Így alázza egy marketingtervvel hasító vállalkozás az iparágát

Provokatív cím, de mégis igaz. 2 hónap alatt digitalizáltunk egy építőipari vállalkozást. Készítettünk majd kiviteleztünk egy marketingtervet, mellyel felborítottuk az iparági normákat. Sorra kapjuk a leveleket, melyben az ügyfelek köszöntetet mondanak a vállalkozásnak és dicsérik azt. Íme a bizonyíték, hogy lásd nem a levegőbe beszélek: Tisztelt Uram! Kedves László! Találkoztam a hirdetésükkel az interneten. Marketingesként […]

Elolvasom!
2021.09.20.
Egy B2B vállalkozás digitalizációja - esettanulmány

Ismertető: Az Integráció Kft. ügyvezető tulajdonosaival Szakolczai Józseffel és kedves feleségével Évivel nagyjából félévvel ezelőtt ismerkedtem meg. Ekkortájt írt egy e-mailt, amelyben bemutatta 2002 óta működő vállalkozását, céljait, elképzeléseit. Szakolczai József tréning vezetőként minden ellátási lánccal kapcsolatos témában kompetens: a beszerzéstől, a szállítmányozáson át, a raktárműködtetésig. Az Integráció Kft. rendszeresen nyújt hiteles és naprakész szakmai […]

Elolvasom!
2021-ben két Marketing Gyémánt Díjat is nyertünk. A munkáinkat az alábbi szempontok szerint értékelték: terv kijelölése, implementálása a gyakorlatba, szakszerűség és eredményesség. Mindkét pályázatunk sikeres elbírálásban részesült.
Szabadulj meg a rosszul teljesítő webes jelenlétedtől egyszer s mindenkorra. Ha készen állsz, akkor találkozzunk a konzultációt kérő oldalon!
Beszéljünk!
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram