2022.07.28.
A testimonial jelentése marketinges szemszögből

A testimonial jelentése: A “testimonial” angol eredetű szó, magyar jelentése: • igazolás, ajánlólevél, működési bizonyítvány, bizonyítvány • ajándék, jutalom, prémium Marketinges nyelven, amikor azt mondja valaki, hogy testimonial, akkor vevővéleményekre, értékelésekre gondol, amelyet megjelenít a vállalkozás kommunikációjában.

Elolvasom!
2022.07.28.
161 kreatív Facebook poszt ötlet

Amikor elhatározzuk, hogy posztolunk valamit a közösségi média felületeinkre, gyakran egycsapásra tűnik el a fejünkből az ihlet. Ezért összegyűjtöttem neked 161 Facebook poszt ötletet, hogy mindig tudj változatos témákban bejegyzést készíteni. Ez a cikk a Facebook poszt kulcsszóra lett optimalizálva, de természetesen bármely más közösségi média felületeden is használhatod őket. Eladást segítő Facebook poszt ötlet: […]

Elolvasom!
2022.07.26.
Marketing tanácsadás, ahogy mindig is szeretted volna

Az ügyfeleim nagy része sajnos nem látja tisztán, hogy pontosan mit jelent a marketing. Mivel nem ismerik a szakma alapelveit,  az elérhető és elvárt optimális eredményesség mértékét – túl gyakran válnak marketingkivitelezők vagy marketing tanácsadók áldozatává.  Hiszen egy kudarcba fulladt kampány gyér forgalmát, a siralmas eredményeket könnyen ki lehet magyarázni. Mi is történik ezekben az esetekben? A […]

Elolvasom!
2022.07.26.
A 7 legjobb ingyenesen használható e-mail szolgáltatás

Legyen szó hálózatépítésről, az ügyfelekkel, kollégákkal történő kapcsolattartásról, emlékeztetők rögzítéséről, az e-mail használata egy vállalkozás mindennapjainak a szerves részét képezi.  A jó hír, hogy megvannak azok a platformok, amik mindezeket a szolgáltatásokat ötvözik. Ráadásul ingyen. Következzen az induló vállalkozások számára elengedhetetlen lista arról, hogy milyen ingyenes mail küldési alternatívák vannak.  Kíváncsi vagy, hogy milyen e […]

Elolvasom!
2022.07.26.
Az Oxygen Builder részletes áttekintése – Építs vele!

Ebben a cikkben áttekintjük az Oxygen Buildert, amely egy oldalépítő a WordPress felhasználók számára. Az alábbiakban mindent megvitatunk a funkcionalitástól, a plug-in kompatibilitáson át az árképzésig, a tanulási görbéig és még sok minden mást is. Az Oxygen Builder jellemzői A legfontosabb dolog, amit meg kell jegyezni, amikor erről a bővítményről beszélünk, hogy kikapcsolja a beépített […]

Elolvasom!
2022.07.26.
A lead jelentése marketinges szemszögből

A lead jelentése A “lead” angol eredetű szó, magyar jelentése: vezet. A kifejezéssel leggyakrabban az újságírás és a marketing területén találkozhatunk. Míg az újságírásnál a lead egy olyan híranyagot, vagy újságcikket bevezető szöveget jelent, ami az olvasó érdeklődését  felkelti,  addig a marketing területén a lead a céged termékei vagy  szolgáltatásai után valamilyen formában érdeklődő személyt […]

Elolvasom!
2022.07.26.
AIDA modell: A reklámírás alapjai

Az AIDA modell egy híres és hatékony marketing eszköz, amelyet a világ számos országában alkalmaznak. A modell rövidítése az érdeklődés, vágy, cselekvés és figyelem kifejezésekből áll, és az üzenetek hatékony kommunikációját teszi lehetővé. A modell használata lehetővé teszi az üzenetek hatékonyabb és érthetőbb átadását, és segíti az embereket abban, hogy hatékonyabban kommunikáljanak a célcsoportjukkal. AIDA […]

Elolvasom!
2022.07.23.
Mi az upsell és a cross-sell? (Példákkal)

Az upsell rövid definíciója: A Wikipedia szerint az upsell egy értékesítési technika, melyben az eladó arra ösztönzi az ügyfelet, hogy a megvásárolt termék mellé magasabb áron vásároljon még valamit. Ezzel a technikával a vállalkozó célja az, hogy maximalizálja a profitját. Én úgy fogalmaznám meg, hogy: a vásárlói döntés meghozásának a pillanatában – legyen az online vagy offline […]

Elolvasom!
2022.01.21.
Értékelés, újratervezés

“A mű kész, az alkotó pihen.” – ez a hozzáállás valahogy sosem vezetett jóra. Az előző fejezetben sikeresen elindítottuk a marketingterved megvalósítását. A feladat viszont itt nem ért véget. Ahhoz, hogy a medrében tudd tartani a kommunikációd hömpölygő folyóját, mindenképpen szükséged van a rendszeres ellenőrzésre, újratervezésre, módosításra.  A marketingtervezésnek ez a része az egyik leghálásabb […]

Elolvasom!
2022.01.20.
Program – a menetrend és a költségvetés összeállítása

Az előző részben viszonylag sokáig jutottunk. Azt remélem, talán már előtted is van egy papír a vázlatos céljaiddal és a terveiddel.  Valami ilyesmit tudok elképzelni: Szeretnék 3 éven belül stabilan 1 millió forint osztalékot kivenni a cégemből. Ehhez körülbelül havonta 10-15 nagyértékű szolgáltatást kell értékesítenem és legalább 1 alkalmazottat foglalkoztatnom kell. Év végére szeretném elérni, […]

Elolvasom!
2021-ben két Marketing Gyémánt Díjat is nyertünk. A munkáinkat az alábbi szempontok szerint értékelték: terv kijelölése, implementálása a gyakorlatba, szakszerűség és eredményesség. Mindkét pályázatunk sikeres elbírálásban részesült.
Szabadulj meg a rosszul teljesítő webes jelenlétedtől egyszer s mindenkorra. Ha készen állsz, akkor találkozzunk a konzultációt kérő oldalon!
Beszéljünk!
crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram