Esettanulmány egy ügyfelünk szemüvegén keresztül

A marketinggel foglalkozó cégek piaca manapság már határtalan. Mikor a döntés elé kerültem, hogy ki csinálja az én vállalkozásom marketingjét, az volt a fő szempont számomra, hogy emberileg tudjunk együttműködni. Hiszen ma már nagyon sok cégnek vannak jó referenciái, laikusként nézve minőségi, designos weboldala, legtöbben hosszú, és tekintélyes listát tudnak felsorolni a partnereikről. Így ebből a csillogó rengetegből nagyon nehéz kiszűrni, hogy ki az, akivel jól fogunk tudni együtt dolgozni.

Összegyűjtöttem olyan cégek listáját, melyek munkáinak minősége jónak tűnt és feliratkoztam a hírleveleikre. Hosszú hónapokon keresztül bombázott mindenki az érdekesebbnél érdekesebb hírlevelekkel, aminek legyünk őszinték, jó, ha a 10%-át elolvastam. Mikor közeledett a választás, egyre többet olvastam el. Megpróbáltam a sorok mögé látni, vajon ki ül a gép mögött.

Végül mindenkinek írtam egy-egy levelet, melyben árajánlatot kértem a munkára.

Ezután kezdett beindulni a dolog!

Egy héten belül felhívott legalább 6 cég, de volt, akik csak email-ben válaszoltak.

Cifrábbnál cifrább emberekkel kerültem kapcsolatba, kaptam olyan választ kérdésemre, hogy:

„Erre nincs kedvem válaszolni!”

„Hát barátom, akkor nekem meg nincs kedvem veled együtt dolgozni!”

A telefonálók között volt, aki viszonylag szimpatikusnak tűnt, de nem éreztem a tenni akarást, a lelkesedést.

Családom cégének szintén van egy marketinges partnere, akik a webáruház promóját csinálják, de mindig tudtam, hogy velük nem akarok együtt dolgozni. Unalmas, savanyú emberek ülnek ott, akik semmi energiát, semmi kreativitást nem fektetnek a munkájukba.

Nem kétséges, hogy Herczeg János is telefonált, és mondhatom, hogy az a fél órás beszélgetés döntött.

Pörgős, lendületes hozzáállása rögtön szimpatikus volt. A beszélgetésből egy pillanat alatt kiderült, hogy Ő, már gondolkodott az ügyemen, mielőtt felhívott. Szánt rá időt, holott pénzről még szó sem esett. Már konkrét ötletekkel állt elő, hogyan lehetne promózni a könyveimet, milyen weboldalra lesz szükségem.

Ez a kreativitás, ez a lelkesség volt a legmeggyőzőbb érv. Tudtam, hogy olyat keresek, akivel emberileg megértjük egymást, tudunk kommunikálni. Én magam sem vagyok egy egyszerű eset, így ez a része kiemelten fontos volt.

Ahogy belevágtunk a munkába nem kellett csalódnom.

Végig éreztem, hogy szívvel lélekkel csinálják a weboldalamat, tervezik a marketinget, folyamatosan tájékoztattak, hogy hol tartanak, mi történik éppen. Ez a legfontosabb része az egésznek. Lehet, hogy más is elvégezte volna a munkát hasonlóan jól, de ha rosszul kommunikálja le, nem tájékoztatja az ügyfelet a folyamatokról, az úgy érezheti, hogy el van hanyagolva, a sarokba van állítva azzal a felszólítással, hogy:

„Nyugodjál meg, én értek hozzá, majd megcsinálom!”

Már a munka elején nyújtottak egy olyan pluszt, ami ugyan csak egy kedves gesztus volt, de mégis fontos. Ezután a másik fél (az ügyfél) is úgy érzi, hogy értékelik és hasonló nyitottsággal, kedvességgel fordul a cég (Janiék) felé.

Tökéletesen elégedett vagyok a munkájukkal, még olyan kérdésekben is előzékenyen segítenek, ami nem is kötelességük. Bármikor fordulhatok hülye kérdésekkel hozzájuk, nem kinevetnek, hanem megértik, hogy ebben az egyenletben Ők a szakemberek, én meg a marketingben kevésbé gyakorlott, de lelkes kezdő/közép haladó.

Nyugodt szívvel ajánlom bárkinek, aki olyan profi csapattal szeretne együtt dolgozni, ahol emberszámba veszik és a szívükön viselik a vállalkozása sorsát!

A cikket írta: Anna Billegéri

Szerző: Herczegh János
Szia,
Ha eddig még nem találkoztunk volna, a nevem: Herczegh János. A madweb.hu a webes manufaktúránk weboldala, amit azért hoztunk létre, hogy segítsük a vállalkozókat abban, hogy sikeresen meg tudjanak újulni az interneten.

További infó erre!
Máshol nem hallott tanácsok, tippek és trükkök az eredményes weboldalkészítésről
Ha gondolkozol a webes jelenléted újratervezésén vagy hamarosan szeretnél új weboldalt készíttetni, akkor csatlakozz hozzánk és tanuld meg, hogyan lehet sikeres a projekted.
Jelentkezem a listára!

Foglalj konzultációs időpontot

Ha érdekel, hogy a Te esetedben, miként zajlana a Mad Web programjában a közös munka, akkor először töltsd ki az űrlapunkat és jelentkezz 30 perces díjmentes konzultációnkra. 
 Jól hangzik!
2021-ben két Marketing Gyémánt Díjat is nyertünk. A munkáinkat az alábbi szempontok szerint értékelték: terv kijelölése, implementálása a gyakorlatba, szakszerűség és eredményesség. Mindkét pályázatunk sikeres elbírálásban részesült.
Szabadulj meg a rosszul teljesítő webes jelenlétedtől egyszer s mindenkorra. Ha készen állsz, akkor találkozzunk a konzultációt kérő oldalon!
Beszéljünk!
crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram