Az ügyfeleim nagy része sajnos nem látja tisztán, hogy pontosan mit jelent a marketing. Mivel nem ismerik a szakma alapelveit, az elérhető és elvárt optimális eredményesség mértékét – túl gyakran válnak marketingkivitelezők vagy marketing tanácsadók áldozatává.
Hiszen egy kudarcba fulladt kampány gyér forgalmát, a siralmas eredményeket könnyen ki lehet magyarázni. Mi is történik ezekben az esetekben? A kivitelező zsebre vágja a munkadíját, míg a megbízó egy zsák pénz kifizetése után sem tud egyről a kettőre jutni.
Te ne legyél áldozat!
Éppen ezért találtam ki a online marketing tanácsadás szolgáltatásunkat, amelynek során termék-, és szolgáltatás értékesítése nélkül beszéljük át a marketing stratégiádat.
Biztosan Te is szeretnéd a vállalkozásodat az online térben sikerre vinni – javaslom fogj hozzá minél hamarabb ennek a megvalósításához, mert itt is egyre erősebb a piaci verseny. Vállalkozások ezrei használják ki azokat a digitális világ nyújtotta lehetőségeket, amelyekkel a nap minden pillanatában elérhetik, és vásárlásra ösztönözhetik az internet használókat.
Ha eleged van a marketingkivitelezőknek álcázott szakképzetlen emberekből – akkor jó helyen jársz.
A marketing tanácsadó szakma jóformán ismeretlen hazánkban, pedig óriási szükség és igény lenne rá.
Hogy zajlik egy marketing tanácsadás?
Miután felvetted velem a kapcsolatot – emailben, űrlapon keresztül – megkereslek, időpontot egyeztetünk, és röviden megbeszéljük, hogy miről szeretnél többet megtudni a konzultáció során. Célszerű már ekkor megadnod néhány paramétert az elképzelésekről, a meglévő weboldaladról.
A marketing tanácsadás időtartama igénytől függően 1-2 óra szokott lenni és kiterjed olyan általános marketinges kérdésekre is, mint például hogy hogyan tartsd kézben a marketinged, hogyan költsd el eredményesen a pénzed, hogyan szerezz új érdeklődőket, vevőket, milyen csatornákat használj.
A meglévő marketing anyagaidról, a weboldaladról, közösségi média jelenlétedről stb… elmondom a véleményemet, és tanácsokat adok arra vonatkozólag, hogy a meglátásom szerint miként lehetne eredményesebb marketinged.
Hogy néz ki egy marketing tanácsadás?
Egy megbeszélt időpontban találkozunk online (Google Meet-en), ahol zavartalanul tudunk beszélgetni.
A marketing tanácsadás során egy hosszú beszélgetés kezdődik, ahol az a cél, hogy megismerjelek. Ahhoz, hogy segíteni tudjak ismernem kell a jelenedet, a múltadat, az elképzeléseidet, a jelenlegi vállalkozásod marketinghelyzetét, a meglévő marketing anyagaidat. Megbeszéljük, hogy mit szeretnél elérni, illetve hogy mit kellene elérned.
Megbeszéljük a kockázatokat, a kockázattűrő képességedet. Mint marketing tanácsadó, felhívom a figyelmedet azokra a kiadásokra, amelyeken komoly összeget tudsz megspórolni.
Az eddigi tapasztalatok alapján az ügyfeleim nagy része a találkozó után döbbent rá, hogy mennyibe is került nekik valójában a korábbi sok “ingyenes” marketing tanácsadás, ami nem vezetett eredményre.
Mennyibe kerül mindez?
Csupán nettó 50ezer forintba. Számlát marketing tanácsadás jogcímen adok, a marketing tanácsadás ára áfát tartalmaz.
Ha szeretnél egy tanácsadáson részt venni, akkor nincs más teendőd, mint alább időpontot foglalni. Nyugodtan írd meg kérdéseidet, egyéb információkat magadról. Ezután felvesszük veled a kapcsolatot.