161 kreatív Facebook poszt ötlet

Amikor elhatározzuk, hogy posztolunk valamit a közösségi média felületeinkre, gyakran egycsapásra tűnik el a fejünkből az ihlet. Ezért összegyűjtöttem neked 161 Facebook poszt ötletet, hogy mindig tudj változatos témákban bejegyzést készíteni.

Ez a cikk a Facebook poszt kulcsszóra lett optimalizálva, de természetesen bármely más közösségi média felületeden is használhatod őket.

Eladást segítő Facebook poszt ötlet:

1. Posztolj a garanciádról! Írj arról, hogy miért bízhatnak meg benned a leendő vásárlóid!

2. Mutass be egy árucikkedet, de a vevőnek érdekes szempontból! Írj a vevőd problémájáról és arról, hogyan oldja meg ezt a problémáta terméked vagy szolgáltatásod!

3. Posztolj egy újdonságodról, amire készülsz! Legyél titokzatos!

4. Hirdess nyereményjátékot!

5. Néha, de nagyon néha, kitehetsz egy posztot az akciós árucikkeidről.

6. Kampány közben figyelmeztesd a követőidet a határidő végére!

7. Posztolj egy kupont, amivel olcsóbban vásárolhatnak tőled az aktív követőid! Ezzel megjutalmazod őket, amiért figyelemmel kísérnek.

8. Milyen cégeket választhatnak helyetted? Írd le, hogy miért nem ők a legjobb megoldás! Nem kell konkrétan megnevezned őket, általánosíts!

9. Posztolj a belépőtermékedről! Pontosan miben segít és kinek?

10. Posztolj a csalidról! Pontosan miben segít és kinek?

11. Posztolj egy prémium árucikkedről azért, hogy vágyat ébressz az emberekben, s egyben megismerjék, hogy nálad ilyet is vásárolhatnak!

12. Hozz létre egy eseményt minden nagyobb kampányodhoz, melyhez csatlakozni tudnak a követőid!

13. Van hírleveled? Akkor írj arról, miért érdemes rá feliratkozni!

14. Érvelj! Miért ma van a legjobb pillanat arra, hogy tőled vásároljanak a követőid?

15. Rendezvényre készülsz? Fedj fel róla izgalmas részleteket!

16. Tegyél fel egy találós kérdést, ami hozzád, vagy a vállalkozásodhoz kapcsolódik! A helyes megfejtők között sorsolj ki egy ajándékot!

17. Hozz létre egy Facebook csoportot az érdeklődőidnek vagy vevőidnek! Posztold ki, hogy kiknek való és miért jó csatlakozni!

18. Tavaszi vagy őszi raktárkisöprést tartasz? Posztold ki!

19. Jelentsd be, éppen milyen újdonságokkal készülsz!

20. Írj 5 jó okot, hogy miért vásárolják meg MÉG MA a legújabb termékedet!

21. Írj arról, hogy milyen bónuszokat adsz az árucikked mellé!

22. Van a termékednek egy demó változata, amit ki lehet próbálni ingyen? Posztolj róla!

23. Van a termékedből ingyenes minta? Írj róla, hogyan igényelhetik meg!

Hitelességet építő Facebook poszt ötlet:

24. Posztolj egy vevővéleményt, ami legyen minél egyszerűbb! A posztban idézd, hogy a vevőd mit
gondol a termékedről, szolgáltatásodról! Ezt spékeld meg a vevőd vagy a terméked fotójával!

25. Készíts egy mini interjút egy elégedett ügyfeleddel! Az interjúban szerepeljen, hogy mi volt a fő problémája, illetve hogyan oldotta ezt meg az árucikked!

26. Mutasd be egy termékedet extrém próbatételek közben! Itt bebizonyíthatod, hogy milyen strapabíró, milyen jó minőségű az, amit árulsz.

27. Mutasd be egy munkatársadat!

28. Mutasd be egy külsős partneredet! (Ritkán, de lehet ilyet is.)

29. Posztolj egy képet egy helyi hírességgel! Pl.: polgármester, sikeres vállalkozó, stb.

30. Posztolj egy képet egy hírességgel, ilyet csak akkor, ha van rá lehetőséged!

31. Írj sikeres, nálad híresebb ügyfeleidről!

32. Posztold ki a rólad megjelent cikkeket és interjúkat!

33. Elérte az oldalad az első 1000 követőjét? Köszönd meg! A nagyobb mérföldköveket a vállalkozásod életében nyugodtan posztold ki.

34. Ha olyan terméket forgalmazol, amiről lehet előtte-utána képeket készíteni, akkor használd nyugodtan!

35. Hányan olvassák a blogodat? Írj róla!

36. Hány vásárlód volt a múlt hónapban? Írj róla!

37. Ha létrehozol egy új fiókot egy új csatornán, azonnal posztolj róla, hogy már ott is elérhető vagy! Pl: Instagram, Snapchat, TikTok, stb.

38. Megjelentél már a médiában? Büszkélkedj vele!

39. Posztold ki a vállalkozásod születésnapját! Ez néhány év után komoly bizalmat ébreszt követőidben.

40. Írj a legnagyobb kudarcodról!

41. Posztolj arról, hogy hány számlát állítottál ki már az idén! Így látni fogják az érdeklődők, hogy mennyien vásárolnak tőled.

42. Ismerd be egy emberi hibádat, amin mindig próbálsz javítani!

43. Van munkafüzeted, könyved, CD-d, amit te hoztál létre? Posztolj erről!

44. Van diplomád vagy elvégeztél sikeresen egy szakmát? Fényképezd le és posztold ki!

45. Hamar elkapkodták a legújabb termékedet? Posztolj róla, hiszen ez egy jó bizonyíték arra, hogy sokan vásárolnak tőled!

46. Posztolj olyan díjakról, elismerésekről, melyeket te szereztél!

47. Ha van egy olyan nap, amikor a futárnak sok csomagot adsz át, azt örökítsd meg egy képpel!

48. Sokan nézték meg az előadásodat? Posztolj róla!

Piackutatást segítő Facebook poszt ötlet:

49. Hozz létre egy tesztet és posztold ki! A teszt segít rájönni arra, hogy milyen tudásszinten állnak a követőid, illetve ötleteket adhat a termékfejlesztéshez is.

50. Kérdezz rá egy posztban, hogy kinek, melyik a kedvenc terméke a kínálatodból! Kérj indoklást is mellé!

51. Kérdezd meg a követőidet, hogy miért nem vásárolták még meg a termékedet! (Így rájössz a leggyakoribb kifogásokra, amit későbbi posztokban hatástalanítani tudsz.)

52. Kérdezd meg a követőidet arról, hogy milyen nehézségekkel küzd vállalkozói vagy magán életében!

53. Kérdezd meg a követőidet arról, hogy milyen nehézségekkel küzdenek vállalkozói vagy magánéletükben!

54. Kérdezd meg a követőidet, hogy hol informálódnak az iparágaddal kapcsolatban! Pl.: Kiket követnek, milyen sorozatokat néznek, milyen blogokat követnek stb.

55. Kérdezd meg, hogy hol hallottak a követőid először rólad! Így tudni fogod, hogy mely hirdetéseid működnek a legjobban.

56. Tegyél fel egy rövid kérdést, amire kíváncsi vagy! Pl.: Egy kozmetikus esetében: „Melyiket szereted jobban (GIGI) vagy (ILCSI)?”

57. Kérdezd meg, miről szeretnének mostanában hallani a követőid! Legyen A,B,C lehetőség, amit beírhatnak válaszként!

Pozicionálást erősítő Facebook poszt ötlet:

58. Mondd el, miben vagy különlegesebb, miben vagy másabb, mint a konkurenciád!

59. Posztolj egy vevővéleményt, ami a pozicionálásodat méltatja és erősíti!

60. Hasonlítsd össze magad egy átlagos iparági céggel! Itt említsd meg, hogy mik azok az erősségek, melyekkel rendelkezel a többi céghez képest.

61. Írj a célközönséged vágyairól, álmairól! Mondd el, hogyan tudsz ebben nekik segíteni!

62. Mondd el, hogy a te cégedben mi az, amire NEMET mondasz! Mit nem vállalsz el, kikkel nem üzletelsz, stb?

63. Posztolj ki egy videót egy elégedett ügyfeledről, amiben elmondja, hogy mit szeret a legjobban a cégedben!

Személyes márkát építő Facebook poszt ötlet:

64. Cáfolj meg egy népszerű előítéletet az iparágaddal kapcsolatban!

65. Mutass be egy újdonságot az iparágaddal kapcsolatban, amit még kevesen ismernek!

66. Írj egy ütős tanítást a vevőid leggyakoribb problémájára!

67. Meséld el, hogyan alakult ki az iparágad!

68. Fotózz le egy nagy hibát az iparágadon belül és mondd el, hogyan kerüljék el ezt a hibát! A poszt ne megalázó legyen, inkább tanító jellegű!

69. Meséld el, hogyan fedezték fel a termékedet! Ha a termék a sajátod, meséld el, hogyan hoztad létre!

70. Meséld el, hogyan alakultak ki szlengek az iparágadban!

71. Vezesd végig a követőidet lépésről lépésre egy bonyolultabb műveleten, amivel jobbá teszed az életüket. Pl.: Hogyan tisztítsd meg az arcod lépésről lépésre?

72. Számolj be iparági nagy eseményekről!

73. Indíts egy 5 napos sorozatot, amiben kiválasztasz 1 népszerű témát és 5 napon keresztül csak arról posztolsz hasznos tanításokat!

74. Tegyél ki helyes, jól használt példákat az iparágaddal kapcsolatban és dicsérd meg nyilvánosan!

75. Írj egy posztot arról, hogy pontosan milyen problémákkal küszködnek a vevőid! Hadd ismerjen magára!

76. Írj kevesek által ismert szakmai tippeket, trükköket!

77. Írd le , hogy mit érhetnek el az érdeklődőid, ha úgy döntenek tőled vásárolnak!

78. Készítess egy infógrafikát, érdekes adatokkal! Pl.: a piackutatásod eredményéről.

79. Meséld el, hogy mit fedeztél fel a szakterületeden!

80. Ha vezetsz blogot, minden héten posztolj ki egyet az oldaladra!

81. Írj 5 kérdésről, amit gyakrabban meg kellene kérdezniük a követőidnek!

82. Tarts kérdezz-felelek napot! A poszt alatt lévő kommenteket válaszold meg!

83. Posztolj arról, hogy éppen milyen könyvet olvasol, és mondd el, hogy mit tanulsz belőle!

84. Posztolj arról, hogy milyen rendezvényekre jársz! Bizonyítsd be, hogy az iparágad top szakértői közé tartozol!

85. Számolj be arról, mik a legfrissebb trendek az idén! Milyen újdonságok várhatóak?

86. Hasonlíts össze két értéket, véleményt az iparágaddal kapcsolatban!

87. Posztolj az iparágadban mindenki számára érthető viccet!

Szakértői státuszt építő Facebook poszt ötlet:

88. Látsz egy jó példát utazás, nyaralás közben? Posztold ki!

89. Írj egy friss hírről, amiről mindenkinek tudni kell!

90. Gyűjtsd ki és mutasd be az 5 legnépszerűbb cikkedet!

91. Mutass be egy jelenetet a kedvenc filmedből, ami kapcsolódik az iparágadhoz! Mit lehet ebből tanulni?

92. Vannak nehezen érthető dolgok az iparágadba? Mutasd be őket és magyarázd el érthetően!

93. Adj tanácsot egy hírességnek, hogy mit tennél a helyében!

94. Posztolj egy mémet, humoros képet, amit a te iparágadra szabtál! Itt találsz mémeket: www.imgflip.com/memegenerator

95. Készíttess egy vendégposztot! Ezt nem te írod meg, hanem egy partnered, ügyfeled. A vendégposzt témája valahogy kapcsolódjon az iparágadhoz!

96. Írj összefoglalót! Pl.: Ez történt a héten, amiről nem hallhattál. Ebben beszámolhatsz minden eseményről, amit a héten NEM posztoltál ki külön.

97. Írj összefoglalót! Pl.: Ez történt a héten címmel. Ebben beszámolhatsz minden eseményről, amit a héten kiposztoltál, így látják egyben az emberek.

98. Írj népszerű újdonságokról, amik szerinted nem lesznek hosszú életűek.

99. Csak kreatív embereknek: Írj egy rövid verset az ügyfeleid problémájáról!

100. Írj egy olyan posztot, amiben csak kérdésekkel bombázod a potenciális vevőket!

Véleményvezért építő poszt ötlet:

116. Posztold ki a számodra legfontosabb 10 értéket!

117. Tedd ki a kedvenc idézeted egy hozzáillő képpel! Ezt akkor használd, ha nincs kedved az íráshoz.

118. Mire mondasz nemet? Mi az, amit már nem vállalsz el, amikor megkeres téged egy lehetséges ügyfél?

119. Írd le, hogy mit tartasz a szakmádban az 5 legfontosabb erénynek!

120. Írd le, hogy mit tartasz a magánéletedben az 5 legfontosabb erénynek!

121. Ismerd be büszkén egy emberi hibádat, és mutasd meg, hogyan próbálsz rajta javítani!

122. Mesélj egy érdekes sztorit, ami mostanában történt veled!

123. Tele van a hócipőd? Akkor mondd el a véleményed kendőzetlenül!

124. Írj hőstetteidről, amikor minden ellened esküdött, de te mégis időre teljesítetted pl.: a megrendeléseket!

125. Állítsd szembe magad egy nagy ellenséggel! Mondd el, hogy miért harcolsz ellene! Az ellenség lehet egy nagy cég, egy rossz szokás, stb.

126. Mesélj el egy sztorit, amiben elmondod, hogy mi mindent tettél már meg a vevőidért!

127. Posztolj a heppjeidről, fura szokásaidról! Ezek fognak téged megjegyezhetővé tenni.

128. Valaki beszólt neked? Posztolj róla, és mondd el, miben tévedett, vagy ismerd be, ha hibáztál!

129. Írj egy olyan dologról, élményről, ami totál kiakaszt!

130. Írj egy olyan dologról, élményről, ami inspirál!

131. Mutasd meg, hogyan néztél ki 10 évvel ezelőtt, és mondd el, mit csináltál akkoriban!

132. Mutasd meg, hogyan zajlik nálad/nálatok a munka!

133. Mutasd meg, hogy éppen most milyen könyvet olvasol! Fényképezd le azt a gondolatot, ami rád hatással van!

134. Emlékezz vissza és meséld el a követőidnek, hogyan láttad a dolgokat régebben, hogyan látod most!

135. Posztold ki, hogy mi volt életed legszerencsésebb helyzete! Meséld el, mit tanultál belőle!

136. Írj olyan dolgokról az életedben, melyekről kevesen tudnak, és meglepőek veled kapcsolatban!

137. Írj egy ügyről, ami fontos a számodra!

138. Írj arról, hogy miért fontosak neked a követőid! Köszönd meg nekik, hogy veled tartanak!

139. Cáfolj meg egy éppen aktuális trendet az iparágaddal kapcsolatban!

140. Írj egy számodra fontos értékről, amit elengedhetetlennek tartasz az életedben!

141. Mit gondolsz, hol fog tartani az iparágad 10 év múlva?

142. Mit gondolsz, hol fog tartani az iparágad 50 év múlva?

143. Válassz ki egy éppen aktuális vitatémát, és fejtsd ki ezzel kapcsolatban a sarkalatos véleményed!

144. Meséld el az embereknek egy sztorin keresztül, hogy pontosan tudod, milyen problémákon mennek keresztül, hiszen te is átélted azokat!

145. Posztolj életed legcikibb pillanatáról és mondd el, hogy mit tanultál belőle! Ilyet csak egy véleményvezér ismerne be.

146. Mondd el, hogy miért utálsz egy jelenséget az iparágaddal kapcsolatban!

147. Írj egy számodra fontos értékről, amit elengedhetetlennek tartasz az iparágadban!

148. Mondd el, hogy mi ösztönöz téged a jövőre nézve!

149. Mondd el, hogy mi az, ami megijeszt téged a jövőre nézve!

150. Meséld el, mi dühít fel a legjobban az üzleti életedben!

151. Meséld el, mi dühít fel a legjobban a magánéletedben!

Vevőnevelő poszt ötlet:

152. Dicsérd meg nyilvánosan az egyik szuper ügyfeledet! Emeld ki azon a tulajdonságait, amiket viszont akarsz látni a többi vevődben is!

153. Válaszold meg egy posztban a leggyakrabban elhangzott kérdéseket az ügyfélszolgálaton! Így sokan nem fogják feltenni ugyanazokat a kérdéseket.

154. Meséld el egy posztban, hogy veled hogyan lehet üzletelni és hogyan nem! Pl.: Időpontot egyeztetni, csak telefonon keresztül szoktam.

155. Írj egy problémás ügyfélről és arról, hogyan kezelted a helyzetet!

156. Posztolj egy tanmesét, amivel neveled a követőidet!

157. Mutasd meg, mi történik akkor, ha nem figyelnek a vásárlóid a minőségre! Pl.: Egy horror sztori arról, amikor az árat választotta valaki a minőség helyett.

158. Hogyan lépjenek veled kapcsolatba az ügyfelek? Írj róla, hogy megtanulják!

159. Írj egy házi szabályzatot arról, hogy hogyan viselkedjenek az oldaladon az emberek!

160. Mutasd be, hogyan lehet a legeredményesebben, legpraktikusabban használni az árucikkeidet!

161. Ha véget ért egy kampányod mindig posztold ki és köszönd meg azoknak, akik vásároltak tőled!

Szerző: Herczegh János
Szia,
Ha eddig még nem találkoztunk volna, a nevem: Herczegh János. A madweb.hu a webes manufaktúránk weboldala, amit azért hoztunk létre, hogy segítsük a vállalkozókat abban, hogy sikeresen meg tudjanak újulni az interneten.

További infó erre!
Máshol nem hallott tanácsok, tippek és trükkök az eredményes weboldalkészítésről
Ha gondolkozol a webes jelenléted újratervezésén vagy hamarosan szeretnél új weboldalt készíttetni, akkor csatlakozz hozzánk és tanuld meg, hogyan lehet sikeres a projekted.
Jelentkezem a listára!

Foglalj konzultációs időpontot

Ha érdekel, hogy a Te esetedben, miként zajlana a Mad Web programjában a közös munka, akkor először töltsd ki az űrlapunkat és jelentkezz 30 perces díjmentes konzultációnkra. 
 Jól hangzik!
2021-ben két Marketing Gyémánt Díjat is nyertünk. A munkáinkat az alábbi szempontok szerint értékelték: terv kijelölése, implementálása a gyakorlatba, szakszerűség és eredményesség. Mindkét pályázatunk sikeres elbírálásban részesült.
Szabadulj meg a rosszul teljesítő webes jelenlétedtől egyszer s mindenkorra. Ha készen állsz, akkor találkozzunk a konzultációt kérő oldalon!
Beszéljünk!
crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram