“Le kellett állítnom a hirdetést” Gyermekveresek.hu esettanulmány

Ügyfelünk szavai:

"Egy éve figyelem folyamatosan a marketing trendeket. Könyökömön jön ki a csalitermék-használhatatlan, de visszautasíthatatlan ajánlat kombinációja. Egyiket sem tudtam komolyan venni, mert egyiknél sem éreztem azt, hogy megoldást tudna nyújtani a problémámra. A csalitermékek kezdetben bár hasznosak voltak, elméleti tudást ugyan adtak, de gyakorlatba nem sikerült átültetnem.  Nagyon nehezen, végül rávettem magam, ha eredményt akarok, akkor elengedhetetlen, hogy legyen egy olyan oldalam, ami elad.

Kezdetben még úgy voltam vele, ezt magam is meg tudom csinálni azzal, hogy a Facebook-on hirdetem a könyvemet. Jöttek a lájkok rendesen. A lényeg viszont elmaradt: nem követte vásárlás. Vagy csak nagyon ritkán. Nem számoltam azzal, hogy az emberek nem fogják megvásárolni a terméket, ha nem tesszük nekik egyértelművé, hogy mi a “feladatuk”. A kezdeti időszakban nagyon jót tud tenni az ember önbizalmának, ha látja, hogy posztjait lájkolják és hozzá is szólnak. Vagyis aktív a Facebook oldal, egyre több a követő.

De a leglényegesebb dolog hiányzik. A vásárlás. Lájkok helyett valós vásárlókra volt szükségem. Hiszen azért írtam meg a könyvemet, hogy minél több családba eljusson. Ebben segített nekem Jani. A közös munka nagyon simán zajlott. Ő mondta, hogy mi fog történni és valóban minden úgy is történt. Ennél nekem nem is volt többre szükségem.

Számtalanszor találkozom olyan esetekkel az életben, amikor az emberek felületes válaszokat adnak egymásnak: “Majd meglátjuk”, “talán holnap után meglesz”, “ez egy bonyolult folyamat, de mindenképp visszatérünk rá a jövő héten.” Nos, az ilyenek válaszokból SOHA nem lesz semmi. Már megtanultam. Konkrét válaszok kellenek. Ez a megbízó és a megbízott dolgát is megkönnyíti. Jani ha azt ígérte, hogy még aznap írni fog, akkor még aznap valóban ott volt a levél az e-mailfiókomban. Volt olyan is, amire azt válaszolta, hogy ezt csak holnap tudja elintézni.

Semmi baj. Következő napra tényleg elintézte. Folyamatos kontakt volt közöttünk, ami elsőre úgy tűnik, teljesen természetes. De sajnos ez nem így van. Sokan vannak olyanok, akik a saját elképzelésük szerint haladnak és fittyet hánynak a megrendelő kérésére. Herczegh Jánost olyan embereknek ajánlom, akik szeretik, ha minden a megbeszéltek szerint van.

Minden kérdésemre tudott érdemben válaszolni. Pedig elhihetitek, teszteltem rendesen. 🙂 Nála éreztem először, hogy nem a pénzemet akarja, hanem elsősorban segíteni akar. Rengetek marketingessel beszéltem az elmúlt időszakban, kicsit már bele is fáradtam az erőltetettnek tűnő optimizmusukba, amivel csak a pénzemet akarták kicsikarni, de nem éreztem azt, hogy megoldást is fognak nekem nyújtani. 

Jani bár közvetlen, mégsem viszi túlzásba a marketingesekre oly jellemző mézes-mázos stílust. Ezért választottam őt. Ja és ami a legfontosabb, nem bántam meg. Jól döntöttem. A landing oldalának – na és persze számos jó tanácsának – köszönhetően kialakítottuk a megfelelő vevőmágnest. Magam sem hiszem el, de tényleg futószalagon jönnek a vásárlók. Kicsit lejjebb is kellett állítanom a hirdetést, mert nem győzöm postázni a könyveket."

Egy kép a hirdetések teljesítményéről (Június-Július)

Frissítve 2021. Szeptember 20-án. 

Miért frissítjük az esettanulmányt? Mert mi a nyomonkövetés hitelességében hiszünk. Ezáltal sokkal átláthatóbbá válik a projekt, tisztábban látszanak az eredmények.

A tervünk sikerrel járt: néhány hónap leforgása alatt eladtunk több, mint ezer darab könyvet. A duplájára növeltük a kosárértéket egy pipálós upsell segítségével, amit az emberek 70-80% kér.

(Mi az upsell? Az upsell esetén extra funkciókat, szolgáltatásokat kínálunk egy kosárba helyezett termékhez.) 

Az átlagos kosárértékből tudjuk megállapítani, hogy  mennyi a beérkező rendelések értéke - azaz mennyit költ egy vásárló egy rendelés során. Egyértelmű, hogy a kosárérték növekedésével egyenes arányban nő a bevétel, minél több a bevételt érünk el plusz kiadás nélkül, annál több lesz a profit, annál költséghatékonyabb lesz a marketing.

Szabó Z.László gyermekversei egyre több családhoz jutnak el, és ami a legfontosabb már a Google első oldalán is megtalálható a weboldala a saját kulcsszavára linképítés nélkül.

Miért fontos ez az eredmény? Mert a Google organikus találati rangsorának első oldalára felkerülni több előnnyel is jár. Például: hosszútávon hitelességet épít és ingyen szerzünk forgalmat az oldalunkra egy számunkra fontos kulcsszóval.

A további tervek közé tartozik a digitális jelenlét kiterjesztése. Hamarosan ezzel kapcsolatban is frissítjük a tanulmányunkat.

Mesélni, verset olvasni, értékeket átadni élmény… Ahogy segiteni a szerzőnek a sikerek elérésében is...

Szerző: Herczegh János
Szia,
Ha eddig még nem találkoztunk volna, a nevem: Herczegh János. A madweb.hu a webes manufaktúránk weboldala, amit azért hoztunk létre, hogy segítsük a vállalkozókat abban, hogy sikeresen meg tudjanak újulni az interneten.

További infó erre!
Máshol nem hallott tanácsok, tippek és trükkök az eredményes weboldalkészítésről
Ha gondolkozol a webes jelenléted újratervezésén vagy hamarosan szeretnél új weboldalt készíttetni, akkor csatlakozz hozzánk és tanuld meg, hogyan lehet sikeres a projekted.
Jelentkezem a listára!

Foglalj konzultációs időpontot

Ha érdekel, hogy a Te esetedben, miként zajlana a Mad Web programjában a közös munka, akkor először töltsd ki az űrlapunkat és jelentkezz 30 perces díjmentes konzultációnkra. 
 Jól hangzik!
2021-ben két Marketing Gyémánt Díjat is nyertünk. A munkáinkat az alábbi szempontok szerint értékelték: terv kijelölése, implementálása a gyakorlatba, szakszerűség és eredményesség. Mindkét pályázatunk sikeres elbírálásban részesült.
Szabadulj meg a rosszul teljesítő webes jelenlétedtől egyszer s mindenkorra. Ha készen állsz, akkor találkozzunk a konzultációt kérő oldalon!
Beszéljünk!
crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram