Esettanulmányok

Tóth Anna

Esettanulmány egy ügyfelünk szemüvegén keresztül
A marketinggel foglalkozó cégek piaca manapság már határtalan. Mikor a döntés elé kerültem, hogy ki csinálja az én vállalkozásom marketingjét, az volt a fő szempont számomra, hogy emberileg tudjunk együttműködni. Hiszen ma már nagyon sok cégnek vannak jó referenciái, laikusként nézve minőségi, designos weboldala, legtöbben hosszú, és tekintélyes listát tudnak felsorolni a partnereikről. Így ebből a csillogó rengetegből nagyon nehéz kiszűrni, hogy ki az, akivel jól fogunk tudni együtt dolgozni...
Tovább olvasom!

Moletti Divat

Ruházati webshop esettanulmány
Lehet, hogy elsőre hihetetlenül hangzik, de néhány hét alatt elkészítettünk egy vadonatúj webshopot és egy marketingtervet, amelyek segítségével rövid idő alatt áttörést értünk el ügyfelünk életében. A hirdetési költség több mint negyvenszeresét sikerült bevételként realizálnunk.
Tovább olvasom!

Szabó Z. László

"Le kellett állítnom a hirdetést” Gyermekveresek.hu esettanulmány
Egy éve figyelem folyamatosan a marketing trendeket. Könyökömön jön ki a csalitermék-használhatatlan, de visszautasíthatatlan ajánlat kombinációja. Egyiket sem tudtam komolyan venni, mert egyiknél sem éreztem azt, hogy megoldást tudna nyújtani a problémámra. A csalitermékek kezdetben bár hasznosak voltak, elméleti tudást ugyan adtak, de gyakorlatba nem sikerült átültetnem...
Tovább olvasom!

Lakatos László

Esettanulmány: Így alázza egy marketingtervvel hasító vállalkozás az iparágát
Jani néhány hónappal ezelőtt fejezte be a honlapunkat. Közösen kidolgoztunk egy marketingtervet, amely segítségével az interneten keresztül átlagban napi 10-15 érdeklődő iratkozik fel hozzánk, akik közül néhány hét múlva megérkeztek az első ügyfelek is. Erre minimálisan 1000ft-ot költünk/nap. Jó, hogy van egy tervünk, amiben látom a hosszútávú stratégiát.
Tovább olvasom!

Integráció Kft.

Egy B2B vállalkozás digitalizációja - esettanulmány
Herczegh Jánosra találva egész kis csapatunk ugyanúgy reagált: Partnert találtunk! Olyan velünk együtt gondolkodó, fejlesztésünkre képes fiatal tudást, amely meg tudja hallgatni és meg akarja hallani a sajátosságainkat. Érdeklődve és nyitottan reagál minden kérdésünkre, felvetésünkre. Nem zárkózik el attól, hogy folyamatos közös fejlődésben legyünk. Ugyanakkor nagy türelme van hozzánk, amikor látszólag akadékoskodunk, nem értünk egyet, extra kéréseink keletkeznek, elmagyaráztatjuk magunknak újra és újra, hogy mit és miért kell úgy megoldani.
Tovább olvasom!

Névtelen

Egy tanulságos esettanulmány története
Azt már megszokhattad tőlünk, hogy minden egyes esettanulmányt, amit publikálunk azt a vállalkozás nevével és konkrét számokkal tesszük, mert fontos számunkra az átláthatóság. Ebből a szempontból egy kicsit rendhagyó lesz ez a cikk, mert nem szeretném kellemetlen helyzetben hozni az ügyfelet (ezért nevét és iparágát is megváltoztattam), hiszen súlyos anyagi károk érték őt.
Tovább olvasom!
2021-ben két Marketing Gyémánt Díjat is nyertünk. A munkáinkat az alábbi szempontok szerint értékelték: terv kijelölése, implementálása a gyakorlatba, szakszerűség és eredményesség. Mindkét pályázatunk sikeres elbírálásban részesült.
Szabadulj meg a rosszul teljesítő webes jelenlétedtől egyszer s mindenkorra. Ha készen állsz, akkor találkozzunk a konzultációt kérő oldalon!
Beszéljünk!
crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram