2021.09.20.
Ruházati webshop esettanulmány

Csapjunk is bele a közepébe, hiszen Te egy izgalmas esettanulmány miatt kattintottál ide. Lehet, hogy elsőre hihetetlenül hangzik, de néhány hét alatt elkészítettünk egy vadonatúj webshopot és egy marketingtervet, amelyek segítségével rövid idő alatt áttörést értünk el ügyfelünk életében. A hirdetési költség több mint negyvenszeresét sikerült bevételként realizálnunk. Egyik decemberi napon kezdtünk el beszélgetni Erikával […]

Elolvasom!
2021.09.20.
Esettanulmány egy ügyfelünk szemüvegén keresztül

A marketinggel foglalkozó cégek piaca manapság már határtalan. Mikor a döntés elé kerültem, hogy ki csinálja az én vállalkozásom marketingjét, az volt a fő szempont számomra, hogy emberileg tudjunk együttműködni. Hiszen ma már nagyon sok cégnek vannak jó referenciái, laikusként nézve minőségi, designos weboldala, legtöbben hosszú, és tekintélyes listát tudnak felsorolni a partnereikről. Így ebből […]

Elolvasom!
2021.09.20.
Egy tanulságos esettanulmány története

Azt már megszokhattad tőlünk, hogy minden egyes esettanulmányt, amit publikálunk azt a vállalkozás nevével és konkrét számokkal tesszük, mert fontos számunkra az átláthatóság.  Ebből a szempontból egy kicsit rendhagyó lesz ez a cikk, mert nem szeretném kellemetlen helyzetben hozni az ügyfelet (ezért nevét és iparágát is megváltoztattam), hiszen súlyos anyagi károk érték őt.  Dávid elhatározta, […]

Elolvasom!
2021.09.20.
“Le kellett állítnom a hirdetést” Gyermekveresek.hu esettanulmány

Ügyfelünk szavai: "Egy éve figyelem folyamatosan a marketing trendeket. Könyökömön jön ki a csalitermék-használhatatlan, de visszautasíthatatlan ajánlat kombinációja. Egyiket sem tudtam komolyan venni, mert egyiknél sem éreztem azt, hogy megoldást tudna nyújtani a problémámra. A csalitermékek kezdetben bár hasznosak voltak, elméleti tudást ugyan adtak, de gyakorlatba nem sikerült átültetnem.  Nagyon nehezen, végül rávettem magam, ha eredményt […]

Elolvasom!
2021-ben két Marketing Gyémánt Díjat is nyertünk. A munkáinkat az alábbi szempontok szerint értékelték: terv kijelölése, implementálása a gyakorlatba, szakszerűség és eredményesség. Mindkét pályázatunk sikeres elbírálásban részesült.
Szabadulj meg a rosszul teljesítő webes jelenlétedtől egyszer s mindenkorra. Ha készen állsz, akkor találkozzunk a konzultációt kérő oldalon!
Beszéljünk!
crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram